תאיר ראדה זירת הרצח / זירת הרצח של תאיר ראדה זל, דצמבר 2006 | צילום:

תאיר ראדה זירת הרצח / זירת הרצח של תאיר ראדה זל, דצמבר 2006 | צילום:. בית המשפט העליון דחה הבוקר (רביעי) את ערעורו של רומן זדורוב על הרשעתו השנייה ברצח הילדה תאיר ראדה לפני תשע שנים. בתאריך 6.12.2006 תאיר ראדה לא נכנסה לשיעור ולא חזרה לביתה. לאחר חקירה ממושכת בת תשעה ימים, מודה זדורוב במעשה ומשחזר אותו. פלג העיד מטעם ההגנה ותגובות השופטים על חוות. עם זאת בפרקליטות הוסיפו כי 'העברת דם מזירת הרצח אל מחוצה לה אינה נדירה, והעובדה שדמה של תאיר נמצא גם בתא השלישי לא מעידה בוודאות שהרוצח נכנס גם לתא הזה', אלא שרומן זודורוב, בהודעתו הטיפל'ה מגוחכת.

לטענתו, היא אף הראתה לו את הבגדים והסכין ששימשו אותו בעת הרצח. לאחר שעות של חיפושים נמצאה גופתה של תאיר ראדה זל, מוטלת בחדר השירותים בבית הספר נופי גולן. לדבריה, עדויות שמיעה או אחרות לא יביאו למשפט חוזר כל עוד יוגשו לפרקליטות ראיות מוחשיות על מעורבות גורם אחר ברצח. ועל העובדה שהכיר את זירת הפשע, הן בחקירותיו ובייחוד בהודאות שמסר בהמשך לכך יש לציין כי זדורוב שב וטען באופן עקבי כי מיקום זירת הרצח נודע לו מאחרים. פלג העיד מטעם ההגנה ותגובות השופטים על חוות.

בקצרין נשמו לרווחה: "הרוצח לא מסתובב חופשי"
בקצרין נשמו לרווחה: "הרוצח לא מסתובב חופשי" from www.ynet.co.il
עולם העיתונאות המקוונת בישראל, מהירות על חשבון מהימנות? הסכין לא תואמת החבלות אילנה ראדה: יומיים לאחר הרצח לקחה המשטרה את המחשב הביתי של משפחת ראדה והוציאה מתוכו 139 פלטי שיחות icq שניהלה תאיר. לזכרה של הנערה תאיר ראדה זל שהייתה בת 13 במותה הבהרה : זדורוב הכיר הרבה מאוד פרטים על אודות זירת הרצח, שמי שאינו הרוצח לא יכול לדעת אותם. שאלה לחלל החדר האם מישהו נמצא כאן, התכופפה וראתה על הריצפה מעבר לדלת שתי טיפות דם ורגליים של ילדה (כנראה בתא 3). המשפט לא מיצה עצמו שמואל ראדה, אביה של הילדה תאיר, אמר לפני ההכרעה: לפי ההקלטה, בעדות של אותה ג'ייד היא מתוודה כי תאיר לא לפי הצנרת, אילנה ראדה פגשה את אותה ג'ייד, אשר אימתה כי אינה אק, ושמעה ממנה את אותם טקסטים בהקלטה, ואומרת שהעדות אינה ראויה להתייחסות:

האישה זומנה על ידי החוקרים כדי לשפוך אור על פרטים הידועים לה על חקירת הרצח, בעקבות.

בבית המשפט העליון נדחתה העתירה לפתיחה מחודשת של פרשת רצח תאיר ראדה זל. בית המשפט העליון דחה הבוקר (רביעי) את ערעורו של רומן זדורוב על הרשעתו השנייה ברצח הילדה תאיר ראדה לפני תשע שנים. העדות בתיק תאיר ראדה שלא נבדקה. תיק הרצח של הנערה תאיר ראדה מסרב להיסגר, והפרשה שהסעירה את המדינה ממשיכה לעורר עניין רב כשהפעם ישנה גם התפתחות חדשה. מקורביו של זדורוב טענו כי השחזור היה מבוים על ידי המשטרה, ושהשוטרים כיוונו אותו לעבר זירת הרצח בעוד הוא לא ידע היכן הזירה באמת. לאחר שהורשע הבוקר רומן זדורוב ברצח הנערה תאיר ראדה בקצרין, ניתן לפרסם תמונות מהשחזור של הרצח שאירע בבית הספר נופי גולן לפני כארבע שנים. חלחלה אחזה כל סנטימטר בגופי. שאלה לחלל החדר האם מישהו נמצא כאן, התכופפה וראתה על הריצפה מעבר לדלת שתי טיפות דם ורגליים של ילדה (כנראה בתא 3). בהרכב שדן בערעור ישבו השופטים יצחק עמית, צבי. מי רצח את תאיר ראדה?(וידאו). נכנסה לתא 2 ולקחה נייר טואלט וניגשה לשטוף פנים בכיור מול. לאחר חקירה ממושכת בת תשעה ימים, מודה זדורוב במעשה ומשחזר אותו. הפרקליטות למעשה ניצבת בפני שתי אפשרויות:

אתמול (ראשון) בשעות הבוקר הגיעה אישה צעירה למשרדי ימר צפון בנצרת עילית כדי למסור עדות בפרשה. בתאריך 6.12.2006 תאיר ראדה לא נכנסה לשיעור ולא חזרה לביתה. עם זאת בפרקליטות הוסיפו כי 'העברת דם מזירת הרצח אל מחוצה לה אינה נדירה, והעובדה שדמה של תאיר נמצא גם בתא השלישי לא מעידה בוודאות שהרוצח נכנס גם לתא הזה', אלא שרומן זודורוב, בהודעתו הטיפל'ה מגוחכת. הרגשתי כאילו תאיר היא בת משפחה שלי. בבית המשפט העליון נדחתה העתירה לפתיחה מחודשת של פרשת רצח תאיר ראדה זל.

| שידור 'צל של אמת' פרק 4 / יותם גנדלמן, ארי פינס, ערוץ 8 HOT
| שידור 'צל של אמת' פרק 4 / יותם גנדלמן, ארי פינס, ערוץ 8 HOT from nfct.org.il
הוכח כי רבים ידעו מה ציינו קודם ששני הנערים שראו את תאיר עולה לשירותים לא הבחינו באדם שעלה אחריה, ושהתביעה טענה כי לא. המסמך מסכם את פסקי הדין שהרשיעו את זדורוב ברצח תאיר ראדה זל, ובו מפורטת תמצית הראיות ששיכנעו את שופטי המחוזי בחלק על הראיות נכתב במסמך כי זדורוב התוודה על הרצח בפני מדובב בתא המעצר באופן מפורט ועקבי שיורד לפרטים. סדרה דוקומנטרית חדשה יורדת לנבכי חקירת הרצח המזעזע וחוזרת עם ממצאים מטרידים. מי שראה תמונות של זירת הרצח עם דם על הרצפה והקירות, לא יכול להאמין שלא תמצא אפילו טיפת דם אחת על נעליים שלכאורה השאירו עקבות בדם על מכנסי המנוחה. בית המשפט העליון דחה הבוקר (רביעי) את ערעורו של רומן זדורוב על הרשעתו השנייה ברצח הילדה תאיר ראדה לפני תשע שנים. בתאריך 6.12.2006 תאיר ראדה לא נכנסה לשיעור ולא חזרה לביתה. עוד בפרשת רצח הילדה תאיר ראדה: מי זיהם את זירת הרצח של הנערה תאיר ראדה?

רומן אשם ביצע את הרצח עם סכין יפנית והוסיף נקבובים כדי לטשטש את הראיה ויגידו סכין משוננת.

לאחר שעות של חיפושים נמצאה גופתה של תאיר ראדה זל, מוטלת בחדר השירותים בבית הספר נופי גולן. בתאריך 6.12.2006 תאיר ראדה לא נכנסה לשיעור ולא חזרה לביתה. עם זאת בפרקליטות הוסיפו כי 'העברת דם מזירת הרצח אל מחוצה לה אינה נדירה, והעובדה שדמה של תאיר נמצא גם בתא השלישי לא מעידה בוודאות שהרוצח נכנס גם לתא הזה', אלא שרומן זודורוב, בהודעתו הטיפל'ה מגוחכת. ביום הרצח עבד רומן זדורוב, אזרח אוקראיני הנשוי לישראלית, במקלט הנמצא מתחת לשירותים בהם נמצאה הגופה. הסכין לא תואמת החבלות אילנה ראדה: תיק הרצח של הנערה תאיר ראדה מסרב להיסגר, והפרשה שהסעירה את המדינה ממשיכה לעורר עניין רב כשהפעם ישנה גם התפתחות חדשה. עד יום מותי אני אלחם ובסוף אמצא מי רצח את תאיר, אמרה אילנה. חלחלה אחזה כל סנטימטר בגופי. גופתה התגלתה באותו ערב על ידי עובדי בית הספר וחברי משפחה, בתא נעול בשירותי הבנות. בעדותה הראשונה, חמישה ימים אחרי הרצח, סיפרה לחוקר, כי נכנסה לחדר השירותים וראתה, כי תא 3 ותא 4 נעולים. מקורביו של זדורוב טענו כי השחזור היה מבוים על ידי המשטרה, ושהשוטרים כיוונו אותו לעבר זירת הרצח בעוד הוא לא ידע היכן הזירה באמת. אני משוכנע שאמא שהיו מציגים לה ראיות מספיק משמעותיות, היתה רוצה להאמין שהרוצח. סדרה דוקומנטרית חדשה יורדת לנבכי חקירת הרצח המזעזע וחוזרת עם ממצאים מטרידים.

בית המשפט העליון דחה הבוקר (רביעי) את ערעורו של רומן זדורוב על הרשעתו השנייה ברצח הילדה תאיר ראדה לפני תשע שנים. זדורוב הכיר הרבה מאוד פרטים על אודות זירת הרצח, שמי שאינו הרוצח לא יכול לדעת אותם. המשפט לא מיצה עצמו שמואל ראדה, אביה של הילדה תאיר, אמר לפני ההכרעה: מי רצח את תאיר ראדה?(וידאו). משקל העקבות כדבר מה נוסף כל כך חשוב עד שבית המשפט העליון מצא לנכון להחזיר את המשפט לדיון במחוזי אך ורק על שני דברים:

חדשות - בארץ nrg - החשוד ברצח תאיר הודה: תקפתי כבר בעבר
חדשות - בארץ nrg - החשוד ברצח תאיר הודה: תקפתי כבר בעבר from www.makorrishon.co.il
במהלך השחזור חלף זדורוב על פני זירת הרצח כשפניו אל הקומה העליונה מספר פעמים, נתון שמראה על חוסר בזכרון האירוע. בהמשך הודתה פורמן רזניק כי היא לא מצאה לנכון לבחון את זירת הרצח שהייתה בתא השירותים של בית הספר והסתפקה בתמונות שתיעדו. מי רצח את תאיר ראדה?(וידאו). עוד בפרשת רצח הילדה תאיר ראדה: חוקרי המשטרה שבחנו את זירת הרצח ייחסו חשיבות רבה לשערות הרבות שנמצאו בזירה. השחזור הזה הביא בין היתר להרשעתו של זדורוב. פתיחת כל תיק תאיר ראדה מחדש, כולל מיצוי הדין עם כל משבשי החקירה והמשפט המקוריים. מתוך צל של אמת מי רצח את תאיר ראדה? באדיבות hot8.

חברותיה של תאיר ראדה זל, נופר ולי, סבלו בשנים האחרונות מהטרדות ואיומים מפעילים למען רומן זדורוב.

פתיחת כל תיק תאיר ראדה מחדש, כולל מיצוי הדין עם כל משבשי החקירה והמשפט המקוריים. השחזור הזה הביא בין היתר להרשעתו של זדורוב. מי שראה תמונות של זירת הרצח עם דם על הרצפה והקירות, לא יכול להאמין שלא תמצא אפילו טיפת דם אחת על נעליים שלכאורה השאירו עקבות בדם על מכנסי המנוחה. לאחר חקירה ממושכת בת תשעה ימים, מודה זדורוב במעשה ומשחזר אותו. תיק הרצח של הנערה תאיר ראדה מסרב להיסגר, והפרשה שהסעירה את המדינה ממשיכה לעורר עניין רב כשהפעם ישנה גם התפתחות חדשה. בהרכב שדן בערעור ישבו השופטים יצחק עמית, צבי. חברותיה של תאיר ראדה זל, נופר ולי, סבלו בשנים האחרונות מהטרדות ואיומים מפעילים למען רומן זדורוב. לדבריה, עדויות שמיעה או אחרות לא יביאו למשפט חוזר כל עוד יוגשו לפרקליטות ראיות מוחשיות על מעורבות גורם אחר ברצח. בתאריך 6.12.2006 תאיר ראדה לא נכנסה לשיעור ולא חזרה לביתה. משום שבסרטון הרצח מייד לאחר הירייה הראשונה קמפלר, הצלם, מטה את המצלמה לשתי שניות בערך, בפרק הזמן הם טוענים שיש ברשותם תמונה של נוסע רביעי ברכב של יצחק רבין כאשר הוא עוזב את זירת הרצח. מקלטת השחזור שנערך עם זדורוב כשבועיים לאחר הרצח נדמה שהחוקרים לא הרפו עד לקבלת התשובה המיוחלת. רומן נעל נעליים 37 וחצי מכף רגלו בחוץ הייתה על מנת לבלבל את המשטרה. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for רצח תאיר ראדה.

לפי ההקלטה, בעדות של אותה ג'ייד היא מתוודה כי תאיר לא לפי הצנרת, אילנה ראדה פגשה את אותה ג'ייד, אשר אימתה כי אינה אק, ושמעה ממנה את אותם טקסטים בהקלטה, ואומרת שהעדות אינה ראויה להתייחסות: תאיר ראדה. לטענתו, היא אף הראתה לו את הבגדים והסכין ששימשו אותו בעת הרצח.

Posting Komentar

0 Komentar